FAQ

Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je antwoord er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Contact

Veelgestelde vragen

Je lidmaatschap gaat direct in nadat je hebt betaald. Wij halen via automatische sepa incasso geld van je rekening op elke 4de van de maand.

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement wordt de eerste betaling verrekend met het aantal dagen tot de volgende betaaldatum. Mocht je dus bijvoorbeeld de 1e van de maand een abonnement afsluiten, dan is je eerste betaling alleen voor de eerste drie dagen tot de 4e van de maand. De volgende incasso’s betaal je het normale bedrag.

Nadat je een betaling hebt gedaan krijg je via SMS een bericht met uitnodiging tot de Bold app. Deze app gebruik je om binnen te komen in de gym. Na je registratie op de app kan je met deze app de deur openen. Je moet hiervoor voor de deur staan en bluetooth aan hebben staan. Je kunt de deur dus niet ‘op afstand’ openen.

Nee; je lidmaatschap is strikt persoonlijk. Ook de Bold app, om toegang te krijgen tot de deur, is strikt persoonlijk verbonden aan jouw eigen telefoonnummer. Indien je iemand mee wilt nemen kan diegene contact met ons opnemen of een dagpas aanschaffen.

Elke 4de van de maand vindt een SEPA incasso plaats. Zorg er dus voor dat je voldoende saldo op je rekening hebt staan. Wanneer er bij het uitvoeren van de automatische incasso niet genoeg geld op je rekening staat, en er dus geen betaling heeft kunnen plaatsvinden, kunnen wij extra kosten in rekening brengen.

Wij hanteren een opzegtermijn van een maand. Een maand bij Credogym loopt van de 4e van de maand tot de 4e van de volgende maand, ongeacht wanneer je een abonnement afsluit. Je maakt je huidige lopende maand af en dan gaat de laatste maand in.

Wanneer je abonnementsperiode is afgelopen kun je een mail sturen naar [email protected] waarin je vermeld dat je wilt opzeggen.

Een van onze mensen neemt dat contact me je op om opzegging te realiseren.

Ja, dat kan! Als je langer dan 4 weken vanwege een blessure of ziekte helemaal geen gebruik kunt maken van onze faciliteiten, dan kun je jouw membership tijdelijk deactiveren met een maximumperiode van 6 maanden. Je moet hiervoor wel een doktersverklaring overleggen.

Als je vertrekt naar het buitenland voor een periode van minimaal 4 maanden en maximaal 6 maanden dan is het ook mogelijk om je membership tijdelijk stop te zetten. Hiervoor vragen wij je ook om een bewijs met ons te delen in de vorm van bijvoorbeeld een stagecontract, huurcontract of vliegtickets.

Als jij je membership om een van bovenstaande redenen wilt bevriezen, neem dan contact met ons op via [email protected]

NB: Wij kunnen jouw verzoek nog sneller verwerken als je al direct een doktersverklaring of een bewijs van jou verblijf in het buitenland meestuurt.

Bij Credo Gym kun je dag- en weekpassen aanschaffen. Deze passen kun je direct aanschaffen middels eenmalige iDeal betaling. De passen verlopen automatisch.

Wij houden de gym samen schoon en gezond 

  • Het dragen van schone sportschoenen is verplicht.
  • Tijdens je training maak je gebruik van een (eigen) handdoek.
  • Etenswaren en niet-afsluitbare drinkbekers zijn niet toegestaan.
  • Roken en het gebruik en/of verspreiden van verboden middelen is verboden.

Wij respecteren de privacy en rust van anderen 

  • Geef medesporters het gevoel dat ze zich vrij kunnen bewegen, let op je taalgebruik en toon respect.
  • Laat de apparatuur niet luidruchtig vallen.
  • Gebruik de apparatuur alleen voor de daarvoor bestemde doeleinden.
  • Laat geen schijven hangen op de machine maar ruim deze netjes op.
  • Houd apparaten beschikbaar voor anderen indien je deze niet actief gebruikt.